יום ראשון, 24 באפריל 2022

מטלה לקראת פסח

 

בעה"י

מטלה 9 - מטלה לקראת פסח:

הסוד של מאיה: האתר היה נחמד, תואם לילדים ומאפשר למידה. ההסברים באתר נוחים ומסבירים לילדים מה לעשות באופן מובן ופשוט. זה מפתח עצמאות כשהילדים עושים זאת לבד מאחר ויש להם את כל ההסברים.
הילדים מבדילים בין חמץ לבין לא חמץ וכך לומדים על נושא שמתאים לחייהם לקראת החג, זה אקטואלי להם.
כדאי דעתי להשתמש בו בגן, אפשר לבד ואפשר גם בזוגות, שיעשו תורות וכך גם ילמדו לוותר ולחכות בסבלנות, בנוסף, הם יכולים לעשור אחד לשני בעצות בזמן שהם לא משחקים והשני משחק.
אם היו לי מחשבים בגן הייתי משתמשת באתר זה.

גוגלה, גלה-לי: כאן הילדים יכולים להעשיר את הידע על החג ולקראתו ולהיות מוכנים לחג בשמחה עם ידע מה הולך להיות.
את זה אפשר ליישם גם בגן וגם בבית. בגן אפשר להראות לכל הילדים במקרן גדול ואפשר גם להסביר להם ולשלוח אותם עם משימה הביתה. לדוגמא אפשר שכל אחד יעשה ציור או יכתוב משהו אחד שהוא עושה בחג וישלח לילד אחר בגן, או שיכתוב לו חג שמח.
האתר הוא לכל הגילאים וצריך לשים לב מה מביאים לכל גיל.

בריינפופ: אפשר להראות את הסרטון במקרן לילדים בגן. לדעתי הוא מתאים לילדים ברמה גבוהה יותר, הסרטון ארוך ולילדים לא תהיה סבלנות לשבת, לצפות ולהקשיב לו. אני אישית לא הייתי מראה אותו בגן שלי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

 בעה"י מהמשימה למדנו הרבה, ואנחנו בטוחות שנשתמש בעזר זה הרבה במהלך שנותינו בתפקיד הגננות בע״ה. ניתן ללמוד מהגרפים שאמנם לכל הורה ישנן...